Ֆ. Հարությունյան
… չգիտեմ՝ թեորեմ ասեմ, լեմմա ասեմ…. Պնդու՝մ:
… հիմա ես կուզեմ մի քիչ փիլիսոփայություն անեմ
… ես քննությունը կարող եմ անցկացնել կամայական օր, կամայական ժամի, բացի շաբաթ ու կիրակի օրերից և այն ժամերից, երբ ես զբաղված եմ
Բ. Գրիգորյան
… (զանգը հնչելու ընթացքում) - Ուր՞ էք շտապում, զանգը հլա չի պրծել
…Դե մարդ կարա հանգիստ M-ը N-ի հետ խառնի
…մենք որ գրել ենք x=a, մենք ի նկատի ունենք, որ x-ը հավասար չի a-ի
…Չէ սուտ եմ ասում, հը-հը, վայ չէ, ձիշտ եմ ասում
… շուռ արի, սուս մնա ու դուրս արի լսարանից
Ա. Բաղդասարյան
…(մեծ գծ.-հավ. համակարգին նայելուց հետո) - մեզ միայն զանգը կփրկի
…հասկացաք, ոչ մի բան էլ չհասկացաք
Ռ. Խաչատրյան
…դե խոսքա էլի, իմ խոսքը բանի տեղ մի դրեք
…Ով որ լավ դասի գա պրոբլեմ չի ունենա, իսկ ով որ չէ` կգնահատվի օբյեկտիվորեն
Գ. ԿարապետանՈւսանող: - Ընկեր Կարապետյան, մի hատ հարց տամ, էլի
Կարապետյան: - Տուր
Ուսանող: - Էս ինչ՞ ենք անում
Վ. Իսրայելյան
…5 րոպե նստեք 10 րոպեից գալիս եմ
…վերցնենք n թիվը, չէ n-ը փոքր ա` m
Գ. Կարապետյան
- Դիտարկենք այս բազմանդամը: Նրա անդամները մեզ չեն բավարարում որովհետև փոքր են: Մեզ պետք են մեծ անդամներ: Եկեք մեծացնենք մեր անդամները այնքան, մինչև դրանք մեզ բավարարեն:
Ա. Հարությունյան
(Հանրահաշիվ)
Ուսանող: -Ընկեր Հարությունյան, ԿԱՐՈՂ ա էս բանը սենց ա?
Դասաղոս: -Տղա ջան, ոչ թե կարող ա, այլ ՀԱՍՏԱՏ ԿԱՐՈՂ ա տենց ա.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment